11 april 2009

Påskafton

Natten blev lugnare och dagen har bestått av STÄDNING.
Massor av städning. Svärmor o svärfar, men även P, T o P kommer på besök. Fast de flesta ka nog sova i Oxie, tror vi..
M har varit på riktigt i städartagen o hmm, som en del kanske vet har ja väldig beslutsångest när det gäller att slänga saker (kanske ävt av pappa eller?) o det är så att MIN stereo som ja fick när ja fyllde nio inte ritkigt fungerar som den ska så den har M velat slänga ut, men jag har varit lite mer eeh fundersam. Men hmm idag efter mycket övertalning åkte den ut på balkongen (med lovandet från M att vi ska skaffa oss en ny, eller nåt system han påstår är bra). Även några ljuslyktor fick åka ut, dels för att M råkade slå sönder en av dem (hm eller var det med vilje, kanske?) o senare även några skålar som är naggade i kanten. Men hallå. Jag tyckte ju de va fina.. Men men, som M säger släng nåt o få nåt nytt ;) Jag får väl lita på han då =D
Nu ska det bli mat, Tacotårta =) o sen blir det lite Robinson. Just nu är det WildKids, sista avsnittet tror jag. Imon blir det mat o trevligheter i Oxie, på måndag så blir det Entré o fotboll =)

Ha en skön fortsatt påsk!
Hejs

Inga kommentarer: