26 juni 2009

Smärta både här o där

Först smärta i form av permanent. Den andra blev ju så kallad misslyckad. Gjorde den på fredagen o på måndagen/tisdagen var det så gott som rakt. Efter många om o men fick jag göra om det, o det har min eftermiddag gått åt till idag. Jag hyste kanske inte de bästa känslorna över att gå IN o sätta mig en hel eftermiddag. O värre blev det. Jag har suttit o bitit mig själv i fingrarna för att inte skrämma bort resten av kunderna. O lång tid tog det till råga på allt. Klart att det gör när frisören inte gjort det på hårda spolar förr o såhär i efterhand bryr jag mig inte, nu när smärtan släppt. Hoppas nu bara att det håller! Men det ser bättre ut. Det ser både mer o bättre ut än förra gången och det var vi väldigt ense om jag o M.
Sen kom jag hem lagom till att fotbollen drog igång. O det var ju inte heller nån solskenshistoria precis. Men GUD så spännande det var! Jag höll verkligen tummarna för Guilliermo (Mollins som de säger på tv, kan de inte ens lära sig namnen korrekt? Molins heter han. O inte Habooosssi, utan Harbouzi. Eller kanske telia sonnera.. Haha) men in ville den inte. Tyvärr. De hade verkligen varit värda det.

(Herregud vart börjar min hjärna göra med mig. hjärnspöken. Jag sitter och skriver om fotboll i min blogg. Vad har hänt?)

Nu ska jag gå o lägga mig (läs: borsta tänderna, sen dyka ner i sängen under de gosiga täckena, som jag kommer slänga av mig, o läsa bok ;) Boken om lilla Alice. Jag rekommenderar verkligen - en flicka som kallas alice, av Kristin Hannah)

Hejs (o ännu ett stort GRATTIS till Frida, C o lilla M till lillasystern)

Inga kommentarer: