25 juni 2009

Solen är i dis

Ja detta hemska har inträffat. Men vi har så gott som bestämt att vi ska till Lomma o kolla in stranden, eller kanske inte i Lomma men innan Lomma härifrån. Sen ska vi till Burlöv o köpa två nya blommor till balkongen med. Ska se om jag hittar den pärm jag letar efter. En pärm i A5-format. Tänkte jag skulle skriva recepten som man får o hittar i den. Har en anteckningsbok nu, men själva pärmen på den är verkligen helt störd så det får bli nån drastisk ändring på det.
Har förresten börjat använda min nya kalender nu, från Personliga Almanackan. Kan verkligen rekommendera om man vill ha en fin almanacka, o bestämma lite själv över hur den ska se ut. =)

Mister M o jag lagar mat nu så ska inte vara alltför långrandig. Blir hemmagjord Lasange idag. Kan verkligen rekommendera (ännu en rekommendation) att göra WOK själva. Med färska grönsaker. Det gjorde vi i måndags. Vilken skillnad, o så gott!

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Jag har också upptäckt Personliga Almanackan - superbra ju =) Har också börjat använda min. Min kalender är ju min bibel, så kul att testa lite nytt med lite nya "funktioner", haha ;) Kram