3 juni 2009

Sömntutefamiljen

Ja just nu är det så. Mister M ligger o nanar efter nattens jobb. Cino ligger jämte mig i soffan o nanar o Zano ligger i handfatet o nanar. Bara matte som sitter uppe. Men känner egentligen för at gå o lägga mig jag med. Eller egentligen inte, men Cino har lekt o lekt o lekt halva natten igenom så jag är inte utsövd direkt. Hmm och det var ju tydligen inte han heller eftersom han ligger o vräker ut sig i soffan.

Skrev precis lite vad jag tyckt om kursen och satte ihop ett kollage med bilder som jag också ska skriva ut och ha i min processdagbok. Men annars känner jag mig klar. Måste läsa S arbete men inte nu, tror jag inte. Jag har redan läst det en gång, men känner att jag nog bör läsa det en gång till för att liksom känna mig säker på fredag men också för att skriva ner lite punkter om vad jag vill ta upp ur hennes arbete.

Funderade på om jag skulle gått ut i solen, men mister M vill snart att ja väcker han så det känns som en mindre bra idé. Sen ska vi äta i hyfsad tid så att vi hinner till rant/farbror doktorn i tid.

Tror nog jag måste ta tag i att städa här idag med, om nu både Å o O o R ska komma o sova här till helgen. Sen ska vi ju iväg efter helgen så då är vi ju inte hemma. o här kan ju inte se ut som ett bombnedslag när vi inte är hemma.

O så ska vi hämta en massa saker i källaren. Katternas bur (eftersom de ska till doktorn, men också för att de ska få följa med "hem". Resväskor alternativt Bagar. O toapapper. Vet inte om det var nåt er men detvar det nog. Jo luftmadrass o tältgrejer.. Jajja får se vad vi hinner idag, måste börja packa lite med. Är inte van vid att vara "hemma" så länge.. Eller vi är ju inte hemma hela tiden eftersom vi ska iväg med, mister M o jag, men det blir en del kläder i vilket fall..
Nu tror jag minsann att ja ska gå o skala potatis, eller om en stund iaf ;)

Hejs

Inga kommentarer: