5 juni 2009

SOMMARLOV

Nu är det äntligen sommarlov.
O då går solen i moln. =O

Har haft opponering av våra skriftliga texter idag. det gick jättebra. O jag fick även det sagt som jag ville om de arbetena som jag inte hade opponering på, så det kändes bra. Få visa lite vad man står för ;)

Åkte buss till skolan idag för att det spöregnade när jag kollade ut (vilket såklart slutade sen när ja kom till skolan). Det började med att jag gick snabbt till bussen, när ja kom ut till bilen såg ja bussen stå på busshållsplatsen, jag började springa men då blinkade han redan ut o började köra. Jag gav upp o började gå, då stannade han igen o öppnade dörren så jag sprang allt jag hade o tackade så mycket =) Han bara "försenad idag?" Jag svarade eeh, aah. (fast egentligen hade ja inte en aning om när bussen skulle gå) Då svarade han "ja ibland är bussen försenad då får ni vänta i dag var du försenad då får jag vänta.." har aldirg varit med om maken med Malmös lokaltrafik (?)

Sen tryckte jag ner mitt kort o sa att jag ville ladda det (för förra gången fick ja inte ladda det, o mindes inte att ja nog åkt buss en gång emellan) för när jag fick till baka kortet sen var där 405 o 50 på kortet, attans! Jag som har så lite pengar ändå. Då kunde jag ju haft dem till nåt annat..

Sen åkte vi mot centralen, stannade vi Caroli ungefär o där stod vi. Där stod hur många bussar som helst. från min utsikt i bussen såg jag 12. Efter en stund öppnade chauffören dörren o sa åt oss alla som skulle till centralen att vi skulle gå, det gick nog fortare. Två bussar hade krockat på centralen, mitt i vägen för alla andra bussar som skulle köra in (o ut) stod de, så det var där för det blev en himlans kö.. Men han hade rätt chaffisen. Vi kom fram fortare, säkert mycket fortare.

Vi ska på match ikväll. Träningslandskamp mellan Sverige o Polen, i U21. Ska bli trevligt. Skulle inte komma så mkt folk så det kanske inte blir så avancerat. Vi får väl se. Hoppas bara jag får en sittplats idag, har så ont i benhinnorna att ja inte vill stå. Men det får vi väl se.

Imon kommer Å o O ner, sen blir det BO01 med dem o L o några till. Ska bli nice! =D


Ha en skön kväll!
Hejs

1 kommentar:

Märta sa...

Tack för din fina kommentar....det har gått fint idag...Ja Sommar....nu önskar vi bara kanonväder med...kram på dig och ha en fin helg...