24 juni 2009

Soldyrkare

Jag var lite utav det när vi kom fram till den fina vita stranden o sanden som var som mjöl. Jag är dock inget fan av sand som flyger runt o hit o dit o överallt på en gång. Jag vill kunna ligga ner o läsa o njuta. Vinden var det inget fel på men sanden som flög med vinden.

Inga fler klagomål. Det var iaf jättemysigt. Att komma iväg o bara va. Vi åkte först till Trelleborg o åt mat på Pizzeria Casablanca som vi fått rekommenderad till oss. Sen åkte vi vidare mot Beddingestrand. Eller vi körde längre, stannade på en campingsparkering o gick ner till stranden. Det var helt brunt i vattnet så nåt bad blev det inte, tyvärr. Hade det inte varit så äckligt hade nog iaf jag tagit årets första havs-dopp (årets första dopp överhuvudtaget).

Ikväll har vi bestämt att vi ska gå på bio. Änglar o Demoner blev det efter många om o men. Jag är kanske inte den som är mest intresserad men ibland får man ju helt enkelt ge sig. ;) Kanske ännu mindre sugen så det blev den sena =P Men tyckte ju att DaVinci va okej så jag hoppas denna med är det. Haha får väl ha bok o ficklampa med mig så jag kan läsa annars. Haha vilken syn.

Igår var det fotboll. Sverige-Serbien. Vi hamnade i Serbienklacken, eller mister M hamnade i den o jag hamnade bland svenskarna, men med en liten klunga av serber som givetvis också ville va i klacken, men som inte fick. Hade besök av fyra poliser o två ordningsvakter, o även fem publikvärdar till. Min gång var nog en av de mest folktäta gångarna om man räknar till personal.
Mycket att göra. Men roligt. Undrar om finalen kommer vara lika hektisk?

Mister M sover, Cino sover o Zano sover. Kanske jag med skulle? Äh nä. Ska kolla mailen o sen sätter ja mig nog o läser lite till tror jag. Innan det blir äggmacka till kvällsmat.

Hejs

Inga kommentarer: