21 november 2009

Ännu en dag utan röst

Vart i helvete har den tagit vägen!?! Jag vill ha den tillbaka nu! NU NU NU!
Åkte inte till Louise ikväll för Robinson mm, haha fast hon har inte svarat än så hon kanske inte ville ha mig där heller =P
Har inte så mkt att skriva om idag. Vi tog oss en runda till plantagen o rusta (meningen va IKEA men vi såg kön o körde förbi). Vill hitta ett fint matbord. Kan nog bli svårt med lite delade meningar..

Ja.. Tänkte kolla på finalen av Körslaget, från förra veckan - jag vet, samtidigt som jag kränger en god macka med tonfiskröra o majs på (inte ofta i mitt liv jag sagt god macka, kanske va den första? men men nån gång måste man ju börja). Ska slå mig ner här senare med o försöka leta upp en bra o billig nagelgrejare. Fick ju det i f-present av Magnus o är SÅ sugen! Vill vill vill ha fina naglar. Det är verkligen en sån grej som jag kan tänka mig att lägga pengar på varje månad.. Tänkte göra det nu till jul =)
Förslag tas tacksamt emot..!

Hejs

1 kommentar:

Carola Larsson sa...

Men åh minsann, jaa undra vart den tagit vägen! Hoppas du mår bättre snart!