19 november 2009

Vilken dag det va igår!














Det syns inte så väl men det är iaf klockan jag fick på andra försöket på tradera. Hittade en vit som jag ville ha men ångrade mig o tog en lila. Det liksom lyser i plasten vad klockan är när man trycker på en knapp (om jag fattar det hela rätt) o så är den som ett armband när den inte är klocka.

Igår early in the morningtime väcktes jag av mig själv som hostade o sen fick jag paket av en sjungandes Magnus =) Vi gick iväg o köpte baguetter som vi sedan gjorde iordning. Hämtade L i Lund o efter det bar det av vidare mot Ullared i regnet. Stannade på Hallands-såsen =O o åt frukost, sen bar det av igen. Gick i alla butikerna utanför först o fick mig en liten väska (okej köpte). Sen gick vi in på GeKås. Genomblöta, så det plaskade i skorna. Blev en del fynd o en del annat. Eller det kanske inte var några fynd egentligen. Men en vinterjacka o en vårjacka. En t-shirt o ett par jeans. En top o en typ skjorta. O en cardigan. Vantar, trosor o benvärmare. O så lite julgrejs o annat smått o gott från hem-avdelningen =) Genomfrusna, jättehungriga o en hes Frida så åt vi lite mat o sen bar det av hemåt, i stormen. Lastbilar utan tak, träd i kanten på vägen o frigolitflak övr hela vägen. Hua mig. Väl hemma blev det upp-packning o sovdags.

Idag har det rullat på, vi har ställt in vårt handledarmöte, o skrivit en massa text.
Imon blir samma sak, eller vi ska ju inte ställa in ytterligare ett möte men skriva ska vi.

Hoppas min röst kommer tillbaka, idag har den varit totalt borta, låter som någon i typ rapport där de förvrängt rösten (o det är bara när det hörs nåt överhuvudtaget)..

Hejs

Inga kommentarer: