22 november 2009

Snart dags att laga mat igen. Känns som att dagarna går ruskigt fort.
Imon är det måndag igen o då rullar examensarbetet vidare. Har suttit en stund o skrivit lite om en barnintervju alldeles nyss men snart får det bli andra bullar, även om jag kanske skulle skrivit mer när jag ändå höll på. Men har ju en hel eftermiddag o kväll på mig, så kanske jag lyckas med lite till senare.
Ganska spännande att liksom läsa igenom intervjuerna gång på gång, man hittar så många nya saker varje gång man läser.
Sitter o funderar på julklappar med. Vad man ska köpa till de olika, o vad jag önskar mig mer..? Har ju fortfarande en del kvar från min önskelista men lite till skadar ju aldrig =) Desto roligare att inte veta vad man får.

Nu är det matlagningsdags, så inget mer blogger för tillfället. Lövbiff o klyftpotatis är det som snurrar i mitt huvud.
Hejs

Inga kommentarer: