25 november 2009

Seg dag

Tidig uppstigning och iväg till skolan. Fick återigen springa till bussen, men nu har ja nog förstått att den går varje 04 iaf.. =) Hmm tycker inte om när de ändrar busstiderna. O har förresten fått prova det nya JoJokortet. Det va ju lika flashigt som det va i London med busskorten där (bara för att ja skulle skriva namnet på det förbaskade kortet så glömde jag det) -Oyster, just det!

Ja till skolan för handledning, den vi egentligen skulle haft i fredags men flyttade. Tur va väl det för nu hade vi ju hunnit klart med det mesta. Bara analysen o diskussionen kvar. Verkade som att han med tyckte vi låg bra till i tiden. Han var nog lite chockad allt, hur dessa två flummiga o helt förvirrade blondiner (L är väl inte blond?) kunde ha klarat av uppgiften så pass bra hittills.. =O Tss, kvinnor kan!

Kom hem o ändrade det lilla han hade att påpeka, o sen tog det stopp. Riktigt stopp. Skulle börja på analysen men hmm byta spår bara sådär är då inte lätt. Så vi skrev bara stödord till vad vi kan komma att skriva i analysen o diskussionen o ja sen åkte L hem. Vi tar det imon o på fredag. Vi har ju tid på oss..

Ikväll är det jobbkväll för en förkyld Magnus, jag har lite att dona med, slå in inflyttningspresent, dusha, äta mat, ev slå in en julklapp till hälften. O så ja.. Leka lite med katsen o kolla lite på tv, ev läsa lite tidning, kanske den nya veckorevyn som damp ner i lådan igår?

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Du, jag blev allt lite "rädd" förra inlägget när jag läste att ni typ var klara, haha ;) Men nu är jag med på vad du menar, då känner jag mig lite lugnare ;) Analysen tar nog sin lilla tid minsann... Skönt att ha haft handledning - vi ska ha på fredag. Alltid skönt att se om man är på rätt spår... Och det där med Spotify! Förlåt, hade jag helt glömt bort! Alltså, jag vet inte hur det fungerar det där med invites, men jag vet hur du kan skaffa ;) Jag sökte bara på "Spotify invite" på google, sen finns det olika tips för att fixa. Jag hittade en nu här: http://www.danielnorin.com/index.php/webb-och-it-tips/gratis-spotify-invite.html Det viktiga är sen att byta land från Frankrike till Sverige, så är det kirrat ;) Är väl lite halvlagligt sådär, men det funkar ;) Tror man måste vara betalande kund för att få invites annars faktiskt... Men lycka till ;) Kram