11 november 2009

Observation, Vaccination, kväll utan motion.

Jag tycker dock inte samma sak som mina små pojkar i väskorna. Jag tycker faktiskt att vi väntar till fredag middag. Allt för spänningens skull.
Har varit ute på Nydala idag o observerat, o intervjuat pedagog. Känns som att vi fick ut en hel del. Skönt! Imon blir det Nydala igen, men ny avdelning o nya barn. Se vad vi kan finna på den avdelningen.

Har även blivit övertalad att ta den förbenade sprutan idag. L kom på morgonen o hävde ur sig att hennes mamma visst tyckte att vi skulle ta sprutan. Så messade vi blivande läkare o frågade om det var värt det o han rosade sprutan nåt fruktansvärt. Hörde med nästa, en läkardotter o hon hade tatt den. Då återstod bara att diskutera saken med min mamma. Som velade. Likadant som jag. Men men det blev en spruta iaf. Inte skönt o inte kul, helt tung i armen o lite spänd. Men det går nog över tills jag gifter mig. Kanske sitter vi här med feber bägge två imon eller så kanske vi klarar oss utan. Vem vet? Vi vet på fredag ;)

Nu är det dags för lite skrivning på examensarbetet, inskrivning av observation. Så vi slipper det imon. Sen kvällsmat med makrill (rökt) på mackan =) Gott!

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Det var ändå en hel del ja! Grattis i förskott ;) Antar Facebook meddelar mig när dagen D är ;) Vi åker imorgon eftermiddag och tillbaka söndag eftermiddag. Bra du fått sprutan med! Kram