6 november 2009

Glad i ögat igen

HAH. Både Magnus o hans två väldigt datakunniga bröder har försökt o fixat med att få dit datumet o tiden där det ska va (där det stod undefined INNAN). Men ingen har lyckats o senast igår sa storebror T att nä det går inte för det är i fel format. Jo pyttsan. Jag har kollat o skulle se om ja hittade nån annan mall. Men hittar ingen fin. Så hamnade ja på en sida där det stod "fel format på datum o tid" gick in där o vips så hade jag ändrat (okej Magnus ändrade, drog musen ur min hand) det till rätt format o nu är det finfint, o fungerar som det ska =D

Dagen har bestått av handling o diskning, matlagning o nu ska jag hm försöka läsa lite tror jag. Eller får det helt tillägnas helgen kanske. Ska iaf se körslaget idag eller imon, skulle behöva rensa garderoben innan vi far till Ullared på min födelsedag =) det är nog vad helgen kommer bestå av, plugg (som jag får ta då jag gett mig själv ledigt idag) o städning.

Pojkarna ligger o sover o Magnus gick nyss till jobbet. Vet att jag varit riktigt usel att lägga upp bilder, trots att jag numera kan göra det från telefonen (o det va nog det jag syftade på med att vara urusel, annars kommer här ju faktiskt nån bild ibland).

Hejs

2 kommentarer:

Theresa sa...

Duktig du är som fixat och trixat och till slut fått rätt ;) Aha, så det började i gympasalen? Någon som var sur på Mytte eller nån annan gympamänniska, haha ;) Lite småläskigt iaf, när vi hörde det på radion! Skönt det inte blev mer skada och att det var när ingen var där!

Ang. böckerna verkar det finnas typ tio stycken (jag blev precis medveten om deras existens, fått låna av en kompis) och av vad jag fått höra suger de på svenska, så det är nog engelska som gäller. Finns tydligen nån box med flera böcker att köpa, tror jag. Kan ju vara ett julklappstips ja!

Kram och trevlig helg tillbaka!

Theresa sa...

Ja, alltså, jag vet ju inte. Bara läste på en sida jag är med på (boktipset.se) att översättningen är lite dålig. Men det säger de om Twilight med och jag har faktiskt läst de flesta av de böckerna på svenska... Så det går nog ändå ;)