1 november 2009

Sköna söndag

Vaknade visst tidigt.. Eller klockan var ju faktiskt nästan nio. Men Magnus tyckte nog att det va tidigt när ja väckte han. Nu har vi inget att göra, eller haha DET HAR VI NOG, men måste ändå börja laga mat om typ en halvtimme/fyrtiofem minuter eftersom vi ska på fotbollen i eftermiddag. Samling 1300 =O.. Men o andra sidan får man ju komma hem desto tidigare. Efter handling..

Bowlade igår efter liten sammankomst hemma hos B. Trevligt men hm lite "omoget" (säger hon som är så himla mogen). Nä jag vet inte, trevligt var det iaf. Första omgången på bowlingen gick väl sådär. Jag började med en nolla, en etta o en tvåa.. =/ Men sen kom jag igång, bättre o bättre för var slag =P Kom väl typ trea eller fyra i första, vann över Magnus iaf, o den andra omgången vann vi tillsammans, delad förstaplats! Så det va ju inte så tokigt. =)

Just nu längtar jag efter min nya mobil. Den andra är verkligen knas, även om själva abonnemanget fungerar nu, men mobilen är lite skum. Igår stängde den av o sattes igång helt av sig själv. Så den är ju duktig på så sätt, men hm ganska störig måste jag nog säga.










Men men, den som väntar på nåt gott..
-väntar alltid för länge..!

Trevlig söndag!
Hejs

O förresten, det verkar ju va November idag, är det inte underbart, så säg? Om man vill kan man säga att det bara är en månad kvar till jul, eller iaf tills julmyset börjar ;)

Inga kommentarer: