31 oktober 2009

Snart dax

att åka ner till stan för att hmm ha förfest eller nåt annat crap. Sen framåt 22 är det bowling på g, nere på Entré. Ska bli nice att se hur det är där nere. En av de bloggerskor som jag följer daligen skulle ha en sjukt härlig (enligt mig) hemmahelg med sina älskade barn. Just nu önskar jag mig inget annat. En härlig familj att ta det lugnt med, okej vi brukar kanske inte göra JÄTTEMYCKET grejer på helger o ledig tid, men så önskvärt det vore enligt mig just nu att ha en hel familj o inte bara en Magnus, en hel familj att mysa med och ta hand om o skämma bort. -Me like!

Men men först ska vi läsa klart nu fram till jul, sen ska jag jobb två månader, va en månad (nästan) i Thailand, jobba ännu mer o flytta hem. SEN är det min o vår tid!
Jajja man ska inte ha nån brådska.

Ha en trevlig kväll, det ska vi försöka med ;)

Hejs

Inga kommentarer: