12 oktober 2009

Tillbaka till verkligheten igen

Eller vilket är det egentligen som är verklighet, skolan eller skolan? Det kan man verkligen fundera på. Just nu känns verkligheten som just Malmö Högskola med alla trevliga personer man träffar, allt "vuxet" prat (haha o även pratet med lille R som va med idag), allt som ska va så himla seriöst men också vägen fram till det färdiga resultatet. Jag gillar Malmö Högskola =D

Var där (på MaH) en stund, gick i pausen. Var verkligen ingen höjdarföreläsning o ännu sämre blev den ju för att inte L var där =( Så gick sen o handlade klart presenter istället. Tyckte jag va mycket skojsigare! Hittade precis vad jag letade efter ;) Sen hem för att äta mat med älsklings-mister M o har sen suttit här vid datorn o letat efter de böcker som vi hittat att vi kanska ska använda oss av på de olika biblioteken runt omkring oss. Hittat nästan alla, men saknar några få, vi får väl se om vi struntar i dem eller kanske letar vidare nån annanstans. Fjärrlån finns det ju nåt som heter (fick vi lära oss på föreläsningen, fast det kunde jag redan ;) )

Nu har vi en tvättkväll framför oss. Mister M sitter nu o kollar på Ensam Mamma Söker från igår. Tss jag kan givetvis inte hålla blicken undan..

Imon är det vår dag

Hejs

1 kommentar:

Märta sa...

Har ni årsdag imorgon.....kram kram P.s roligt att se dig idag fast det bara var för en kort stund.