24 oktober 2009

Lip-varning så här en lördag

Har gjort världens tabbe. Eller den största är det ju givetvis inte men har ju gjort bort mig iaf.
Fick en sån kall våg i kroppen förut, en sån där -shit va ha ja nu gjort.
Jag kollade ju aldrig Telias hemsida med telefonerna igår innan jag beställde telefonen. Va knappt så jag vågade gå in där o kolla men gjorde det iaf. Givetvis har de telefonen i SILVER, precis som jag vill ha o allt som allt för 199kr i månaden =/ My GOD Hur dum får man va!? Jaha var tanken, o nu då? Hur gör jag nu? Ångerrätt finns det ju på Halebop, så har nu tagit kontakt med kundtjänst.. Hoppas verkligen detta funkar. För då får jag en silvrig istället o så kan jag ringa Å gratis, o alla andra inom Telia =) Även Magnus. O ändå betala mindre..

Shit hur dum får man va egentligen. Det kanske är som jag sa till L igår, ju blondare man är i huvudet desto blondare blir man =

Inga kommentarer: