28 oktober 2009

Han vet den där mannen..

Han vet precis hur man kan få upp energin en liten nivå hos mig. Lite skön musik gör att man kommer igång lite. Kanske var det lite sent att komma igång vid kvart över två idag, med examensarbetet. Ååh, nej. Vi hade nog kommit igång innan eller iaf startat om än dock lite på tomgång. Dagen har gått bra, vi har snackat en hel del skit o annat som man kanske inte ska snacka om när man ska skriva examensarbete, men känner nog båda två att vi ändå har kommit en bit på vägen o därför inte behöver lägga ALL energi på arbetet utan kan få ha lite skoj med. Maria Montazami var ett härligt inlägg i debatten ;)
Vi har iaf läst o skrivit på datorn om varandra o avslutat med att skriva in en dikt i inledningen.
Imon blir det lite fortsättning på att skriva på datorn (om nu inte jag pallar sätta mig ner o skriva ikväll) men också att bara läsa igenom inför inlämnandet imon eftermiddag. Känns som att vi kommit ifatt trots Ls sjuka vecka första veckan.

Beställde från HM igår. Från Prewiew. =) Nice. Eller haha det va ju inte mycket. Två BHar, o ett par trosor till. Sen en cardigan med puffarmar, o en sladdrig utan knapp. O så till slut en vanlig långarmad grön topp o en liten svart kuvertväska. ;)













































Riktigt nöjd ;)

Har skrivit mail till Telia idag med, såg att telefonen fanns inne på lager redan igår men jag har fortfarande inte fått min lapp, den dom vill att jag ska skicka tillbaka innan ja kan få min telefon. Undrar sa flundran vart den har hamnat? Inte hos Lotta väl? Nä det hoppas jag inte!

Disknings- och läsningskväll ikväll, eventuellt också städa-toan-kväll, men framförallt bonde-söker-fru-kväll ikväll!
Hejs!

2 kommentarer:

Theresa sa...

Oj, här var det ny design! Fint! Jo, är väl ganska vanliga biverkningar och inte så farligt heller. Jag tillhör riskgrupperna ja, pga diabetesen. Tror det är om ett par veckor som gruppen 19-25 år ska få sitt. Klart du ska ta den ;) haha.

Ang. projektplanen så har vi skrivit det sidantal som står i kursguiden på typ allt, och ibland mer därtill. Tycker det är supersvårt att bara skriva lite och ändå få med allt man tycker är viktigt! Det står att teoridelen ska vara 2-4 sidor och vi har lite drygt det. Men det är ju en sådan del som gärna får vara mer i det färdiga arbetet, så tänker att det inte gör ngt om det är mer? Eller vad tror du? Annars verkar det som att man mest bara ska ha med lite vad man tänker luta sig mot och sen att det inte behöver vara så mycket mer...

Äsch, det blir nog bra ändå, hursom! Har det gått bra för er?

Märta sa...

Hej

Vad fin design du har lyckats med, me like. Tack för dina kommentarer, det är alltid lika roligt. Snygga kläder du har fyndat, jag har inte fått den katalogen, synd om mig.
Tycker det är lite synd att vi inte ses så ofta på skolan längre, vi hade ju så mysigt ibland...kram kram