9 oktober 2009

Sista dagen är över

Fan va sorgligt det är med sista dagen på praktiken.
Just det här med att det är sista gången man har handledaren som handledare är kanske inte så sorgligt (eller jo det är det ju det med, men) man är ju ändå vuxna människor som liksom FÖRSTÅR att man kan träffas igen genom att liksom bara höra av sig. Att man kan hälsa på osv. Men barnen förstår inte riktigt.. Så många o fina o varma kramar jag fått idag, kanske de allra varmaste från dem som jag trodde det minst.. Nästan så jag fick tårar i ögonen. Fick tre fina små kort med nu efter lunch som de hade gjort på fritids. Det ena var i särklass ett snyftbrev. Hon bad om förlåtelse för att hon hade pratat på lektionerna, hon skrev att hon älskade mig o att hon ville ha mig som lärare. Hon skrev också att hon gråtit hela vägen till matsalen (efter kramarna) o att hon hade gråtit hela tiden i matsalen när hon ätit, men att hon också hade tänkt till sig själv att hon skulle sluta gråta för att hon ju visste att hon skulle få träffa mig igen.. Naaaw. Så söt! Sen kom hon in med tårar i ögonen o sa 'jag kommer nog aldrig sluta gråta Frida'.. Vad svarar man då då? Att man kan bli så berörd..!

Har fått nys om en hemsida idag som jag tycker verkar helt underbar. Älskade Barn (Tack F) det är verkligen något jag vill ha i framtiden, kanske inte bara med barnens namn, vilken fantastisk doppresent, eller kärleksgåva!

Nu har jag helg.
Blir eget fredagsmys idag, mister M är på jobb. Byte i chokladfabriken.
Men jag har ju IDOL, Skavlan, Doobidoo, Svenska Hollywoodfruar (från play), o Körslaget (också play) (man måste ju se program ett innan program 2 imon). Hmm så jag har ju lite att välja på.. Hm o då har jag ju ändå inte rabblat de ca 35 filmerna jag har i datorn. På måndag drar examensarbetet igång på riktigt. Skoj men skrämmande!

Hejs =P

Inga kommentarer: