30 oktober 2009

Haha, helknäppt!

Har läst andras projektplaner idag. Eller de som är i vår grupp iaf.
O så till slut kom även den in, den som vi ska opponera på. Typ tio i tolv, o där hade vi suttit sen halv nio o väntat (o gjort andra saker såklart). Så efter maten satte vi igång med att kritisera! =)

Men helt knas har telefonen verkligen varit. Hel bak-o-fram, upp-o-ner o hit-o-dit. KNAS helt enkelt. Det står Halebop i den, men jag får sms från Telia. O Telia säger att ja inte har några pengar. Men skickar jag till Telia säger den att ja inte kan skicka dit o få reda på det, o skickar jag till Halebop så har ja inget abonnemang där. =O Så ja ringde Telia. O mycket riktigt hade mitt abonnemang gått över till max 25 idag (även om jag fortfarande har mitt Halebopkort OCH det står Halebop i min telefon). Men kortet va skickat så ja skulle få det på måndag, o telefonen kom in idag o skulle skickas på måndag, så nästa fredag är jag ägare till både ett nytt simkort och en ny telefon! Skönt är ju det för nu har tre av knapparna i den gamla halv-lagt-av (fungerar bara ibland) jämfört med för två veckor sen då det bara va en knapp..

Magnus är ledig hela denna helgen, o det är vår första helg på länge. Eller vi hade ju helg då när vi va hemma med men i övrigt är det ju fyra veckor sen vi hade helg förra gången. Ikväll blir det fredagsmys med IDOL, Tacopaj o varm fruktsallad med vit choklad på. Imon blir det lördagsmys, troligtvis med kvällsbowling. O på söndag blir det söndagsmys. Fotbollen räknas dock inte som nåt mys. Men kvällen, med ensam mamma söker ;)

1 kommentar:

Märta sa...

hej hej...vilken härlig helg ni har framför er.Vi har min själ inte fått några projektplaner idag som vi kan kritisera.....vi får väl vänta till på måndag verkar det som.....

Kanske vi ses på MAH nästa vecka? kram kram