4 oktober 2009

Nu är det slut på veckan, det är dags för footboooll

Ja tydligen så ska vi titta på fotboll mister M o jag, eller han ska kolla, men jag tror nog inte att jag kan hålla blicken så långt borta =P

Hade tänkt ja skulle planera morgondagens gympa(förlåt, idrotts-)pass med så det får väl bli en av sysslorna här framför tvn. Har varit en produktiv dag idag. Tvättning, diskning, dammning, dammsugning o allmän städning. Har blivit en kanelbulle (o en negerboll) med nu i eftermiddag, såhär på KANELBULLENS DAG. Gott, men ajaj i magen. Nicht gut nicht gut. Det är den förbenade mjölken, jag kan slå vad. Åt Hollandaiesås till maten idag, (innehållande skummjölkspulver o laktos (med stora bokstäver)) o redan där va det ajaj. Nu bulle, som jag ANTAR innehåller mjölk o så en negerboll (utan mjölk) o ajajet bara forsätter..

Js gardiner blev klara igår, eller de blev inte bara klara, jag sydde klart dem. Även en liten duk blev det, typ som en löpare. Får väl se om det är nåt som passar på hans bord. Så nu är jag lite närmare att vara färdig inför hemresan om mindre än två veckor. Har ju fortfarande en present som ska göras klart o så några andra som ska inhandlas. Tänk, nu har alla födelsedagar börjat. Se är det snart jul.. Får nog börja fundera på det med.. Va mycket enklare det kommer bli när vi flyttar hem. Lite skillnad i plånboken med (egentligen inte, men lite mer utspritt). Då kommer man ju kunna ta det lite lugnt, handla inför varje födelsedag sitället för att klumpa ihop alla på detta viset.
Fortsatte med julkorten med igår. Hade ju klippt ut det mesta redan innan, var bara att börja producera kort, o det gjorde jag igår eftermiddag. Så de är faktiskt klara =) Ska bara "skrivas på", o addresseras innan de kan skickas (om typ några månader =P) Skönt.

Nu dags att börja planera (iofs inte så svårt, ska ta en av idéerna från Lek-Rörelse-Hälsa-kursen, men måste får ihop det till en lektion).

Ensam Mamma Söker på tv ikväll =D Lyckan är total. Nu börjar ju en massa andra program med att gotta sig i =).

Hejs

Inga kommentarer: