23 oktober 2009

Vilken dag!

Inget har gått så segt som x-arbetet idag. Eller haha man kanske ska säga att det inte gått alls =P
Våra huvud tog nog helg redan igår skulle jag tro, eller kanske direkt efter handledarsamtalet. För då va vi ju med (även om man kan ses som blondin ibland.. Eller det kanske är det jag är?). Fick bra kritik tyckte jag iaf. De får ju inte direkt säga om det är bra eller dåligt, vilket jag kan tycka är bra. Men det som vi fick ur han kändes bra iaf. Vissa saker tyckte han vi kunde ändra på, typ formuleringar, men också det här med att INTE skriva VI. Vi ska ju givetvis inte skriva vi, så som han sa förra gången men vi FÅR skriva vi ;) (vi som var så nöjda med att vi bara hade så få vi i hela texten att de gick att räkna på en hand..)

Resten av dagen gick åt till att skriva typ fem meningar, äta clementin (o rensa bort allt det däringa vita), äta mat, fika, kolla i nya HMkatalogen o även HMHome (som jag grundligt ska undersöka ikväll), surfa runt lite på IKEA, äta kladdtårtan som blev över o allmänt skitsnack..
O just det! Det viktigaste typ. Eller iaf det viktigaste i mitt liv idag.. Jag har köpt mig en ny felleton. Vi åkte till Mediamarkt direkt efter skolan på morgonen för att kolla in den nya samsungen o dess menyer (vilken de givetvis inte hade), men kollade in en massa andra spännande telefoner ist. Kom överens med mig själv att jag ville ha C905 i silver, men bara om den va billigare än 300 i månaden eftersom jag kunde få den svarta för 279. Men det kunde jag ju givetvis inte på PhoneHouse. De trodde nog ja va trög som skulle vilja ge 400 i månaden (o få ett minneskort till, daaah, det finns ju redan i). Eventuellt att ja kunde få den för 350kr/mån (utan det där minneskortet, daaah, som redan finns i).. Men hmm nä. Halebops internetbutik fick det bli. O jag har redan använt kundtjänst som de sa på Halebop var dålig =P Innebär ju då också att det tyvärr fick bli en svart... Likadan som Magnus, exakt men jag ska minsann styla min invärtes så den kan kännas igen =)
Så nästa vecka hoppas jag att den kommer. =D

Nu är det dags för fredagskväll för mig. Har en del att plocka undan. Saker o annat skräp, men har ju hela helgen på mig. Magnus jobbar. Nästa helg är vi lediga, men blir nog bowling. Födelsedagsbowling.. Nice.

Idol o HM-katalogen är mina ikväll. Med katterna gos i soffan =)
Me like

Hejs

Inga kommentarer: