29 oktober 2009

My Life Would Suck Without You

Älskade Å! - du vet nog allt hur man förgyller en dag för Frida! Ett sms o hela dagen är guldfärgad, ett litet sms o hela min värld snurrar fort, fort, jättefort! Jag älskar dig! Forever
Älskade Magnus! - TACK för att du står ut med mig o L nu i dessa tider. Jag älskar dig över allt annat. Jag längtar så efter vår tid, när det är vår tur ;) För alltid
Älskade L! - du brukar inte läsa här. Men jag har sjukt skoj vareviga dag med dig. Aldrig att vi har tråkigt, även om det är mitt i skiten vi sitter.

Idag har vi skickat in projektplanen jag o L. Ingen brådska eftersom vi inte har inlämningstid förrns imon kl 12 men vi såg chansen att ha det lite slappt tillsammans imon ;) (hemska grej nu måste jag ju byta färg på mina smiliesar) Har skrivit en hel del idag, men mest rättat i vår egen text. Hann gå en sväng till Tempo o köpa kakor (som har intagits i em), kex (till övriga förmiddagar), bröd (till mitt kvällsmål) o en tidning till mig (Sköna Hem - blev så fruktansvärt frestad av den fina framsidan som gick i lila tema-färg, ett sovrum som såg ut så som jag vill ha mitt i framtiden).
Men har också lagat mat o skrattat =) Som vanligt alltså! Imon blir det åter dejt innan vi tar helg (fast haha då ska vi nog med ses, bowla).

Längtar till min födelsedag, mindre än en månad, man skulle också kunna säga att det är typ tre veckor ;) O så är det ju mindre än två månader till jul. Skumt. Men jag har då varit o inhandlat den första klappen (vi handlade två när vi var hemma i Växjö, men denna va den första RIKTIGA klappen, även om den inte är från mig =P ) Passade på när jag var på Entré, när ja ändå var där o kollade på min framtida golv-ljusstake på LagerHaus. Men den får vänta tills efter födelsedagen (inte för att ja tror att jag får den utan för att vi faktiskt ska ta oss ytterligare en tur till Ullared då, för inhandling av klappar o för att ha en ledig dag när det ändå är min dag) ;)

Har fortfarande inte fått nåt brev från Telia.. Börjar nästan bli lite irriterad, o så fick jag svar på mailet, att ja skulle ringa för att de hade mycket att göra. Eeh jaha, har inte jag det då? Det va KANSKE därför som jag skickade ett mail, istället för att ringa, eller? O så längst ner i mailet fanns det två klickrutor. Tycker du att vi har besvarat och förstått din fråga? Ja eller Nej.... Eeh WHAT?! Nej såklart. Ni svarar ju bara att ja ska ringa. Stupido. JAG VILL HA MIN TELEFON NU!

Men men imorron är en annan dag.
Nu är det dags för duschen o sen lite kvällsmat =) Mina mackor om ni kommer ihåg..

Hejs


-Roligt förresten att ni gillar färgerna, det finns vissa "fel" fortfarande men haha behöver proffessionell hjälp för att få bort det, blink blink Magnus bror ;)

Inga kommentarer: