19 oktober 2009

Tokskrivande

Har skrivit o skrivit idag. På projektplanen. L är äntligen frisk o vi kunde ha hela dagen för oss själva med datorn =P mister M höll sig inne i tvrummet o vi blockerade köket med alla böcker o annat skräp.
Skrev ihop hela syfte/frågeställningar/problemområde o även etiska ställningstaganden o urvalsgrupp under metod. Nice! Kändes så skönt att liksom komma nån vart, även om detta egentligen faktiskt är den första dagen vi har jobbat med just projektplanen. Imon ska vi leta lite referenser så vi kan skriva om just våra val av metoder (observation o intervju). Har bestämt att det får bli fsk istället för fsk-klass. Känns som att vi har mer att hämta där (känner personal o barn redan från början). Så på torsdag ska vi till Nydala o snacka jobb, x-arbete o annat. Efter den efterlängtade klippningen/färgningen.. =D

Har förresten hittat en ny mobil. Vet att jag sa det för några veckor sen. Men nu har jag hittat en annan. Nästan likadan. Då var det Sony Ericsson Aino som gällde, den släpptes i fredags, samtidigt som Sony Ericsson Satio. Får nog allt bli en sån om nån månad, kanske vecka? Vet bara inte om jag ska ha Telia eller Halebop. Fortsätta eller ändra? Har jag Halebop ringer jag ju ändå inte gratis till nån..? Får se.. =)

Hejs

Inga kommentarer: