27 oktober 2009

aaaw jag är fortfarande helt upprymd över att den lille kissekatten fick ett hem så fort!

Jaha, så var det då tisdag. Vad ska man hitta på denna eftermiddag?
Magnus har farit iväg till Kalmar med MFF, riktigt glad att ja inte sa att ja skulle med. Inte i detta höstväder då är det bättre med tända ljus!
Har varit på mentorsträff, den ALLRA ALLRA sista. -Skönt. Va där i två timmar, länge jämfört med den förra på knappt 40min men jättekort jämfört med de andra vi haft, o framförallt mkt mer intressant!


Jag ska sätta mig med mina böcker o läsa lite, se om jag hittar når vettigt vi kan ha med i den tidigare forskningen. Men har även funderingar på att måla på mina tavlor, iaf få tummen ur o börja lite, o se hur det är ;) Vinter-Vår-Sommar-Höst. Kan nog bli coolt det där.
Kanske att jag börjar med den andra för att liksom få in feelingen.

Hoppas att brevet om telefonen kommer idag med, posten har inte kommit än vilket ju är lite skumt, men den kanske kommer. Annars blir det väl en annan dag antar jag.

Tjipp o Hejs

Inga kommentarer: