18 oktober 2009

Hemma igen

Malmö är hemma. Iallafall nu. Men det är skönt att vara hemma. Hemma hos mamma o pappa, o Rigmor o Micke. Men skönt är det också att komma tillbaka till VÅR lägenhet o VÅRT egna.
När jag steg in innanför Å o O dörrar när vi bara stannade för att säga hej på vägen ner till Malmö så kände jag en enda känsla. Shit här vill jag stanna. Kanske inte just hos Å o O men att liksom stanna kvar o bo där, för att kunna komma tillbaka imon o liksom typ bara fika eller nåt. =)

Har haft en superskön helg hemma. Fick åka lite hastigt o lustigt men det gjorde inte så mkt (mer än Cinos skit i buren då givetvis) i torsdags var vi o försökte hälsa på mister Ms mormor men hon va inte hemma, hade tydligen tagit sig en tur till IKEA med mister Ms moster. Så vi fick spela lite spel istället. Barn Geni. Sen åkte vi till min mormor o morfar, köpte en dörrkrans på vägen o sen fick vi mat o äppelpaj. Massa härligt prat hela eftermidagen =)
På fredagen åkte mister M o jag in till stan, den stora stora stan. Vi åt mat o sen gick vi en runda på stan. Mister M hittade en skjorta o jag en tunn lång tröja o ett vanligt linne.
På kvällen var det firande av mister M med hans familj o mina föräldrar.
Lördagen bestod i firande av mister M, pappa o J med mat o fika.
O idag så har det mest varit lite packning o bilåkning.

Imon är det dags att ta tag i examensarbetet på ritkigt. L är så gott som frisk o ska komma hit så imon får det bli en hel del läsande, skrivande o pratande =)

Hejs

Inga kommentarer: