10 oktober 2009

Lördag

Har skrivit en lång lista på vad som behöver göras denna veckan, men också på vad jag behöver typ handla. =P Usch då, båda listorna blev alldeles för långa. Har redan hunnit med det som brukar göras på morgonen; läsa alla tidningarna; äta frukost; borsta tänderna.. Hmm eller ja det kanske inte va så mycket mer av morgonsysslorna.. Har iaf varit duktig o satt mig ner o skrivit min egen bedömning av mig själv, till omdömet. O börjat på mentorsuppgiften. Nästan klar. Behöver läsa lite i nån bok som jag kan ta nåt trevligt citat ifrån med ;) Men det ska jag inte fortsätta med nu. Hade nog tänkt ta mig en svängom inne i duschen innan jag gör nåt annat.

Lördagen i övrigt kommer bestå av matlagning o lite handling/städning/vattning av blommor tror jag. Blir nog en sån tråklördag. =P

Hade en skön känsla när jag vaknade idag. Kändes nästan som att det var julafton när jag steg upp. Lite sådär pirrigt i magen o helt lyckligt. Skön känsla, men vart kom den ifrån egentligen? Är det nu den där längtan hem o efter jul igen (längtan efter jul som jag kanske inte har längre på samma sätt eftersom den kommer inte alls kommer bli jul-lik). Eller vad var det egentligen? Utsövd? -Kanske..
Känns som att detta kommer bli en bra dag =)

Beställde biljetter hem igår förresten, till jul, i djurvagn. Måste åka buss från Alvesta, inte hela världen men hade ju varit skönt med hel-resa hem. Nu när man för en gång skull ska åka tåg.
Kan ju bli en spännande upplevelse med en hel kattbur o väska. Jag hoppas bara så innerligt att katterna (läs:Cino) inte skiter i buren. Haha vad gör man då liksom?

Hejs

Inga kommentarer: