13 oktober 2009

-Kärlek-

Kärlek är det varje dag, men visst är väl årsdagar lite mer speciella? Idag har vi varit tillsammans i nio år, mister M o jag. Det känns helt sjukt. O haha när man säger nio år så låter det helt sjukt också, men det är nio år sen jag stod på parkeringsplatsen med min lilla ros =O

Mister M hämtade mig i skolan idag, o när vi kom hem så fanns här tio röda rosor o en toffifee =) Ska vi mumsa på senare tillsammans med stora räkmackor o vin. Gott!
O så har vi fått ett brev från älskade Å, så fint så!

Har som sagt varit i skolan. Ännu en dag med piss-föreläsning. Ännu en dag utan Louise =( Stackarn som ligger hemma o mår jättedåligt. Får väl se när vi kan ses igen. Kanske på torsdag. Men jag vill o andra sidan inte riskera att komma hem med en halsfluss till mamma, pappa o J. Vore kanske inte så snyggt. Så helst väntar jag en dag extra, vilket ju innebär att vi kanske inte kan ses förrns på tisdag eller onsdag nästa vecka. =O Men jag har iaf varit duktig idag, efter föreläsningen gick jag upp i Orkanenbiblioteket o lånade en massa (14) böcker som jag tänkte jag kunde ha roligt med imon o på torsdag. Ja idag med för den delen. Har redan läst en. Hmm eller läst o läst. Skumläst o skrivit ner lite intressanta saker. Så nu bara tretton kvar!

Förresten! Fick tag på frisören imorse. Tid tills på torsdag fm! I like! Mister M fick på em o jag ska va där vid tio. Det slog mig sen när jag kom hem från föreläsningen igen hur GLAD jag är idag, kanske inte bara för klipptiden men mycket därför med! Så skönt att få bli fin i håret. Wiee! Får nog bli ett kort sen framåt helgen på det nya håret..

Hejs

Inga kommentarer: