22 oktober 2009

Jobb=)

Fyra månaders tjänstledighetsvikariat blev mitt idag, ska skriva papper om nån vecka. Känns skönt! O hon som ska va tjänstledig ska börja på ett annat ställe så det är ju ganska säkert mitt i fortsättningen med ;) Så länge jag vill ha det..
Va på Nydala idag o pratade med chefen. Va o delade ut papper med på avdelningarna om våra framtida intervjuer med barnen.

Har också varit i klippt mig. Har ingen bild än, får väl ta det framåt ;)
Uppklippt i etapper där bak, blondare än vanligt, o så en hästsko (som frisören kallade det) i brunlila färg. Riktigt nöjd!

Vet verkligen inte alls hur jag ska göra med telefon nu. Sation från SE va verkligen ingen höjdare. Den va ju asstor, klumpig o helt kantig. Vet inte om ja kanske ska ta en sån som Magnus har istället, men jag vill ju gärna inte ha samma färg som honom. Men ska ja då sitta o vänta på den i fyra veckor? eller ta en svart jag med? Jag tycker ju den är lite klumpig. C905..
Har hittat en Samsung med idag, heltouch, men vte inte riktigt om jag gillar upplägget på den med olika menyer. Gillar ju inte heller sättet att skriva sms på i Samsung. Kanske får bli en tur till till MediaMarkt för att kolla in den "inuti".. Erfarenhet nån?
Men men detta kan ju bli en intressant helg.

Har varma bananer i ugnen, ska bli gott.
Bara de blir färdiga nån gång =)

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Yey, vad skönt med färdigfixat jobb! Speciellt om hon inte kommer tillbaka ;) Fint håret blev också =)