11 oktober 2009

Snart klar..

Snart tror jag att jag har alla paketer under kontroll. Där är många som ska fixas, det är ju både mister M, Pappa o J. Men J är klar, Pappa är halvfärdig, o mister M är också lite sådär halvfärdig. Känns skönt. Det som är kvar ska nog inte bli så svårt tror jag inte. Får bli nån dag nu i veckan. (Eller ja, det måste det ju bli).

Igår när jag satt här, så insåg jag att fan va skönt det hade varit att blivit klippt o tillfixad innan helgen. Tror det kan bli hyfsat svårt att få en tid, men man vet ju aldrig ;) Vet precis hur jag vill ha det denna gången. Skönt! Provade ringa Systrarna Sax innan, men inget svar. Antagligen inte där på söndagar. Men får se om jag kanske kan få till det, en kvällstid, eller eventuellt en mitt-på-dagen tid. Får se lite hur det funkar. Får ringa till Burlöv annars o se om de har nån tid där. Det borde ju gå att få en tid. Bara man försöker lite. Frågan är då bara vart man ska ringa? Jag är ju inte så jättehipp på frisörer i detta skåneland..?

Cino ligger på balkongen o sover idag. Fattar inte att han inte fryser. Jag va där ute o la täcket (som han ligger på) över honom, men en kvart senare hade han krupit ut o låg ovanpå det igen. Zano han går runt här o stryker sig mot mig. Jag undrar vad han vill. Han har den där matte-jag-är-hungrig-nu-blicken, men hmm han fick ju mat för tre timmar sen.. =O

Nu ska jag ha söndag, eller det kommer nog bli en del städning denna söndag, har redan diskat o varit duktig.

Hejs

Inga kommentarer: