7 oktober 2009

Lite ont i halsen?

Ja, jag har skrikit idag igen. Tre dagar på rad med skrik. Måndag med 3xidrott, igår med utematte o idag med 3xidrott. Ska det aldrig ta slut? Men halsontet misstänker jag kommer nån annanstans ifrån, kanske är det inte från skrikningen, kanske är det nåt på gång. Hoppas inte.

Känner mig faktiskt typ stolt över mig själv. Får man va så inte-jante? Jag genomför ett Tema om saker jag inte alls är inläst på, jag planerar mina lektioner helt själv o hjälper till att planera de andra. Dvs jag är med på allt. Jag känner att jag har kontrollen på alla barn i de flesta situationerna, både i dem där jag inte själv knappt har nån kunskap (NO) men också i ett ämne som Idrott, där det inte är det lättaste. =D Hoppas inte någon annan tar illa upp av att man får ha lite själv-stolthet ibland. Hoppas bara det syns i betyget med.

Har bakat kakor nu efter jag kom hem. Syltgrottor som det ska bjudas på på fredag. Iaf till personalstyrkan. =) Mer överraskningar kommer också men dem kan jag ju inte bjuda på här, än, man vet ju aldrig vilka som läser =P

Zano o Cino har varit två riktiga goskatter idag, inte ens att Cino behövde spendera natten på toaletten. Duktig Kisse!

Mister M ska va hemma ikväll, dvs inte jobba. Blev så besviken när jag pratade med honom i telefonen igår o insåg att han ju ska jobba helgen. Vet inte hur detta har gått mig förbi, vet inte heller hur jag inte kunnat inse det. Han va ju ledig förra helgen. Men ja, jag har ju att göra med all min litteratur så jag ska inte klaga.
Tillbaka till skolan igen på måndag ju. Ska bli både spännande o trevligt, men samtidigt lite stressande =/

Ikväll blir det korv med bröd o Bonde söker fru =)
Hejs

Inga kommentarer: