4 november 2009

Flyttlasset gick

Igår var en fullspäckad dag som känns idag. Ont i hela armarna, konstigt då.. 15 kubikmeter har flyttats. O det var då inga mellanrum i den stackars lastbilen. L var konstruktör när vi andra bar ner alla sakerna. Men sen fick jag bistå henne med mina konstruktiva tankar för att pussla ihop allt i bilen. Men det gick bra, två lampor, bäddmadrassen, o två tvapparater var det enda som behövdes tryckas in i bilen för att hela hushållet skulle komma med på en kör-runda. Skönt var ju det. Gick fort gjorde det med, hade till och med tid till en matpaus på nästan 45minuter =)

Men så fint de hade packat sina saker. Jag blev helt varm när jag kom dit o såg ALLT i kartonger. Helt sjukt så fint packat. Så vill jag med ha det när jag flyttar. O flytta vill jag snart göra. Blev så himla sugen =) Få nåt nytt att komma till o i och med det känna att vi gjort ett steg på vägen mot ett hus. Nice. Men det får vänta lite till. Nu är det först dags att skriva klart examensarbetet. Sitter o väntar på L som är på väg.

Opponeringen på projektplanen gjorde ju också att igår var en tröttsam dag. Men det gick bra.
O godkända blev vi. Skönt det. Men hade nog varit lite lustigt att inte bli godkänd på en sån sak, eller? Kan man ens underkänna någon på en projektplan som liksom kan va lite hur som?

Hejs

1 kommentar:

Theresa sa...

Jag är också jättesugen på att flytta nu! Men du, hur gick opponeringen till? Vi ska ha vår på fredag. Kram