6 maj 2009

Bytt är bytt, kommer aldrig igen..

Ja, jag har alltså svikit blogg.se och satt in min fot här på Blogger istället. Mycket för att jag tyckte att den andra va ruskigt svår att ändra utseendet på, allt var i html-koder och det kanske inte alltid är det enklaste, inte ens för en flicka som jag som haft datakunskap =P
Men skit samma, jag är här nu.

Jag kommer lägga över inläggen från den andra bloggen hit så att allt är samlat, samlerska som jag är. Har redan börjat men som de flesta andra människorna på denna jord har jag ett liv, och därför kommer inte alla komma in samtidigt, för det tar tid.

M sitter med sina nya telefon, o är så himlans stolt över den. Hmm skulle nog ja med varit om jag haft en likadan. Tanken slog mig ganska snart igår när han i affären sa att han kunde göra en bra deal för oss båda, men hmm sen flög tanken iväg lika snabbt, men den efterföljande tanken
- Frida du är student, du har inga pengar. Frida du är student, du har inga pengar. Frida du är stud.. (ja o så vidare)..

Jag säger som Å, det är en sak jag verkligen vill ha när jag slutat plugga, då ska ja köpa mig en riktig telefon (o efter lite eftertanke: men hmm, det är ju faktiskt ganska så mkt saker ja ska köpa då när jag tänker efter)..

Nu ska jag läsa vidare så ja blir klar med den här jä*la boken nån gång. Ikväll kommer Henrik o Maria hit, vi ska grilla, haha vilket skämt i denna stormen med växlande regnskurar. Men men hoppas det håller uppe när vi ska grilla iaf. H ska bli bjuden som tack för hjälpen med katterna. M kommer för att umgås ;) (o så bjöd ju hon på fikat förra gången.)

Hejs.

1 kommentar:

Theresa sa...

Jag känner igen det där! Det är så jäkla mycket jag tänker att jag ska köpa när jag börjat jobba, så lär väl inte ha några pengar kvar på min skrala lärarlön ;) haha. Roligt att se dig häromdagen! Kram