7 maj 2009

Ensam-hemma-kväll

..som verkligen har bestått av telefonpratande. Först med mamma och pappa, sen med L o nu med M, men även en del sms-skickande med Å ;)
Vet inte alls vad ja ska skriva om idag, så det får bli ett ynkligt o litet inlägg.
Har varit i skolan hela em, först redovisning av livsträdet (men tyvärr glömde jag ta kort idag med, eller rättare sagt ja hann inte). Sen fortsatte vi med luffarslöjd. Alla var tvugna att i detta avsnittet göra en krok, jag som vill ha lite frihet! Men ja snodde ihop en krok på fem minuter så den är gjord, nu kan jag börja med det andra, en korg eller en ljusstake, har inte riktigt bestämt mig än, men nåt fint ska det bli iaf =)
Imon blir det redovisning av en dokumenattionsuppgift och även eget arbete med luffarslöjden. Ska stanna i skolan en stund, iaf komam igång, sen kanske ja tar hem det o gör lite hemma i helgen.
M jobbar ikväll/inatt så det är lite ensamt o tråkigt men ja hade faktiskt tänkt att ja skulle gå o lägga mig nu (kanske läsa lite), ska ju upp tidigt imon, börjar redan vid åtta.

Hejs

Inga kommentarer: