9 maj 2009

En stor GÄSP

..Kom det alldeles nyss från Zano när ja tittade på honom, kanske tycker de att jag är lite tråkig när ja sitter här (eller kanske det var för att han nyss vaknade?)
Har dock inte suttit här så länge, dagen har bestått av mkt annat än just datorsittande, för min del iaf, kanske inte kan säga samma sak när det gäller M.
Diskade på morgonen, GUD va mkt disk det var! Men sen blev det till att laga mat o kolla färdigt på vad ja skulle beställa på HM, hittade ju en bikini på Ellos som ja tyckte va snygg, o när ja beställde så gick det bra, värre blev det när ja fick orderbekräftelsen. Då var den slut =( Så ja ringde dem igår o sa att ja inte villa ha bhn eller klänningen heller då. Men hade bställt lite på HM med (skärp, linne, keps o lite annat) men ville då gärna kolla en gång till om de hade nån bikini o klänning där som ja gillade även om den från Ellos va finast. Men icke, eller jo klänning o en kjol hittade jag men bikini hittar ja ingen. JAG VILL HA EN NY BIKINI. Jag gillar den jag köpte i Bulgarien SÅ mycket men hittar ingen som har samma form här hemma (eller jo det gjorde jag ju, den på Ellos) Den ska liksom vara bred där nere på bhn men gärna smala axelband, gärna halterneck. Jag kan inte ha en sån bandeu, för det ser verkligen för jävligt ut på mig. O så vill ja inte ha såna minitrosor som ändå bara åker in i rumpan när man badar.. Ge mig tips, snälla! Jaja, jag får väl i värsta fal vänta o se om det finns nån i Ullared, tror nog inte det, eller?

Ikväll ska vi på nån slags fest hos H. Vet inte om det är inflyttningsfest men jag kallar det för det (kan man ha inflyttningsfest i mitten på Maj när man flyttade in 1Mars?) Men,men vi ska dit iaf, ja känner ingen mer än M o H själv så det ska ju bli spännande eller inte. Det va tydligen hans kompisar från gymnasiet o en tråkig person som inte sa ett ljud på M o H's fest för något år sen, o så va det några från lumpen med som ja aldrig har hört talas om innan.. =0 Men vi tar kvällen som den kommer, frå väl roa mig själv. Får se hur det blir om det blir ngn utgång eller inte. Vi ska ju upp i hyfsad tid imon så så jättelänge kan vi ju inte va med ändå.
Matchvärdar imon på MFFs match =) Ja undrar ja vad vi får för nån uppgift imon, ingen som vet ingen som vet



Hejs

Inga kommentarer: