1 maj 2009

Maj Maj Måne jag kan lura dig till Skåne (eeh hur ska ja komma dit när ja redan är där?)

Har inte blivit lurad än idag (heller) vad jag vet iaf. Hoppas att det inte kommer heller. För då blir ja besviken, när ja ju liksom klarat mig så här långt.
Va hel-ledig igår, efter att ha gjort klart (förutom att limma ihop) mitt livsträd här hemma i onsdags kväll. Hände inte så mkt ändå. Vi var o handlade, vilket tog en evighet, sen åt vi mat o efter det jordgubbar o glass. Ja sen var det dags för M att gå o jag fick snällt hoppa in i duschen o göra mig färdig. Sen kom L o de andra vid kvart i fem o så begav vi oss till hemmafest vid drottningtorget, vart M också kom senare på kvällen. Riktigt trevligt, med grillning o träffa nya människor. En kille hann locka med L till att bli hårmodell o hon fick sista platsen.. Den hade ju ja velat ha (men o andra sidan känner ju de varandra) Jag fick nöja mig med att bli kund med billigt pris ist =) Men det är ju inte så tokigt det heller.

Idag har vi städat lite, sovit länge, o donat med allt möjligt. Ätit jordgubbar o glass idag med =) MUMS! Men nu har M för femte dagen i rad gett sig av till jobbet, men ännu är det inte slut, två nätter till sen är han ledig. Då ska ju ja givetvis tillbaka till skolan, så tji får vi. Men ja är ledig både månd o tisd så då kan vi ju ha det lite skönt iaf, lite ledigt. O det känns bra för jag ska jobba både imon o på sönd. Verkar iofs inte bli några längre dagar men det vet man ju aldrig. Jobb är det ju ändå. Jobb under den enda tiden på dygnet som M är både hemma o vaken =/

Tänkte ja skulle skriva lite processdagbok ikväll, så jag hinner ifatt, måste plocka undan lite grejer med som ligger här o skräpar. O appropå skräpar skulle ja nog behöva gå ner o slänga lite skräp med. Men det får vi se. Processdagbok först tror jag..

Kommer även bilder på mitt livsträd o nålfiltningen sen när det är helt klart =) Den som väntar på nåt gott...

Cino o Zano har verkligen haft fnatt idag, till och från. De fick det sista nu precis när M gick. eller ja det mesta kom ju efteråt, springa runt som tokar o riva ner allt som finns i vägen. Men energin tog visst slut för nu ligger de o sover som grisar igen!

Nähä nu ska ja ge upp.
Eller inte ge upp men avsluta.

Hejs

Inga kommentarer: