10 maj 2009

Hejja, Hejja-Hejja Malmö=)

Jah.. 2-1 blev det efter lång spänning. o tur va väl det för annars är det ju inte skoj att vara på match (om de inte vinner alltså). Men spännande var det o med på tv var vi båda två, men M mer än ja. Ja stod på "fel" sida för att vara med. M fick sitta bakom målet vid hemmasuportrarna så han syntes ju lite med.. Men o andra sidan hade han mer att göra än jag ;) Jag satt precis jämte bortalagets sittplatser ute på planen och även på samma yta som alla som ska värma upp springer på.. Så eeh, jag har varit hmm ganska nära de flesta, även haft tån ute på självaste gräsplanen o passat en av (djurgårdens) spelare med en boll som hade kommit lite tokigt. Men ja tyckerr nog allt det är fräckt gjort att skjuta bollar rakt emot mig, jag som är bollrädd =( Lite fräckt gjort är det också att som uppvärmande Malmöspelare ställa sig mitt framför sin egen publikvärd o helt plötsligt bara vända sig om mot sin publikvärd (läs:Frida) o klia o rafsa runt i hela skrevet som om man aldrig gjorde nåt annat och tyckte det va urhärligt att rafsa där nere när andra tittade på. Men o andra sidan kan ja ju tycka det va skönt att han inte unnade hela tvpuliken och djurgårdsklacken att se detta, för då hade han nog blivit utbuad (inga namn nämda, men han va ung, blond med långt lockigt hår och ganska nyvärvad till MFF).

Imon blir det skola och troligtvis lite handling av mat. Det börjar eka så smått i kylskåpet.
Gips är det som gäller i skolan, först någon slags introduktion och efter det eget arbete. Grupparbete tror jag nog att det är. Vet att ja varit skitdålig rent ut sagt på att lägga in några bilder på länge men ja måste då skylla ifrån mig på att den externa sitter i M's dator o ja inte har orkat krabba med det. Men det ska bli ändring. Snart..

Hejs o godnatt

Inga kommentarer: