15 mars 2009

--

Jag har lite svårt att bestämma mig..
Svårt att bestämma mig för om ja ska sova eller inte nu vid nio, kanske kolla på Beck?
Svårt att bestämma om ja ska med o kolla på fotbollen den 13 April, det är ju trots allt premiärmatch på nya stadion o det är mot Örgryte, men å andra sidan så är ju svärmor här o man kan umgås med henne?
Svårt att bestämma vad ja ska skriva om i min hemtenta, har juh vissa grejer för mig som jag vill skriva men hur ska jag få ihop det?
Svårt att bestämma om jag gillar Malenas låt eller inte, också vilken låt jag egentligen ville skulle vinna..? Särskilt då jag tyckte att Starpilots var bäst..

Har fått reda på nu ikväll att en av våra lärare är sjuk i veckan, två lektioner mindre, mer tid över till både Magnus o hemtentan. Fast hemtentan kan ju inte vara särskilt svår egentligen. Ett rörelsepass som ska bestämmas, dvs att lägga upp en idrottslektion. Sen ska man beskriva det i fyra olika perspektiv -hälsa, motorik, motivation och hmm jaa vad var det sista.. Det måste ja nog ta o kolla upp.. Men inte nu inte.

Imon ska vi leka vilda lekar, o på tisdag ska vi ha handledning (mellan 8.15 o 8.40, sen va den dagen i skolan slut, puh. Så då är det till att vara vaken tidigt o sen ha hela dagen framför sina fötter, emn det är juh faktiskt ganska så nice, man hinner ju en hel del!

Magnus ska jobba natten till tisdag o natten till onsdag o sen hela helgen. Så det blir några ensamma nätter denna veckan, men hmm det är ju inte så mkt skola så det ska väl inte bli så jobbigt denna veckan även om de små liven håller mig vaken om nätterna!

Ha en riktigt härlig söndagskväll, det ska vi ha. Även om ja fortfarande inte bestämt om jag ska sova eller inte.

Inga kommentarer: