8 mars 2009

--

En vanlig söndag =) Riktigt skönt. En riktigt regnig söndag, men det blev fint när vi kom hem efter vår promenad i regnet. Typsikt.

M är o jobbar,det är hans helg denna helgen. Det är ju lite tråkigt sådär, men hmm jag är ju van ;) Jag har ju kissekatterna nu, (haha även om de just nu inte är nåt vidare sällskap. Cino ligger i köket i sin säng på elementet, o Zano ligger i kökets dörröppning o tittar på han).

Ny vecka, med skola o skola o skola. Redovisning på torsdag i motorik, kanske ledig på fredag, (hoppas,hoppas) så det blir en ganska så vanlig vecka om man tänker efter.

Inget alls att komma med känner jag, till detta inlägg.
Eller kan ju iofs säga att ja tycker det är sanslöst hur dum i huvet man kan va som ställer upp i wipeout, även om det är ganska trevligt att titta på.
Likadant är det väl sanslöst hur svenska folket röstar i Melodifestivalen. Okej ja ska kanske inte säga nåt eftersom jag inte röstade men svenska folket brukar ju sköta det hyfsat utan mig tycker jag.. Men hallå Lili o Susie mot Sarah - Sarah va väl bra men Lili o Susie va då bättre, det kunde man ju sjunga med i. Ännu värre, Starpilots mot Ugglas, hur tänks det egentligen? Starpilots va ju bäst. O sist den hära greken, mot Amy det hade jag väl inte för mitt liv kunnat tro att den skulle gå vidare. (skakar på huvudet, o säger som Baloo jisses..)
Hejs





är inte koreografin helt sjukt underbar så säg?

Inga kommentarer: