18 mars 2009

--

JAG ÄLSKAR ATT VARA I SKOGEN! Det är verkligen dagar som denna som jag förstår varför jag vill bo i skogen, varför jag inte vill bo i Malmö (stad) när jag blir stor. Jag vill verkligen kunna gå ut på härliga promenader, kunna utforska naturen och bara njuta av tystnaden utomhus, o såklart trampa snett ner i en gyttjepöl nån gång ibland ;) Särskilt om solen skiner. Hade det varit en annan dag jag trampat i ett surdrag, en liten bäck som står stilla och rent ut sagt luktar bajs, då hade ja inte varit glad efteråt, men idag kändes det som att vad spelade det för roll? Vi skrattade så jag o L, vi låg nästan dubbelvikta där i skogen, även om vi visste att trettio personer säkert undrade vart fan vi hade tagit vägen, de som bara ville hem. Haha o där sprang vi runt i skogen o irrade samtidigt som vi skrattade (o det förvirrar ännu mer, jag lovar). Solen har skinit hela dagen, det har varit totalt underbart väder o vi har varit ute HELA dagen! Det är såna här dagar man är lycklig att man kan va ute.

Dagen slutade dock inte lika lyckligt när den övergick i kväll. M va tvungen att jobba ikväll med, han som skulle va ledig både idag o imon. Som veckan ser ut nu (månd-sönd) så är han ledig en dag o det är imon, fast då är han ju inte heller ledig. Men han har en natt av sju ledig.. =/ Frida do not like.

Jag har ju iaf min hemtenta att skriva, så jag får väl sitta med den hela helgen. Har gjort klart rörelsepasset. Har inte skrivit ner det men kladdat ner det på ett papper. Nu ska jag bara försöka skriva ner den på datorn o rita skisser, sen ska jag skriva de fyra perspektiven. Imon får det bli en del skrivande när M sover men också annars. Vi har dock bestämt att vi ska ner till Entré, det öppnar imon, så det kan ju va trevligt. Lär ju vara fullt med folk där men det kan inte hjälpas. Carolina Gynning är ju där o henne bara måste man ju träffa! Får väl se hur länge vi stannar.. Annars blir det nog inte så mkt, en hel del pluggande i helgen (all ledig tid), på söndag ska vi nog till den nya stadion på introduktion till nya arbetet o sen är det ny vecka igen. O den är då redan fullkletad. Kastrering, Styrelsemöte, Examination o utvärdering, genrep x2, o möte på stadion. Undrar jag om där blir nån tid över för att sova?

Det märker vi ;)

Hejs!

Inga kommentarer: