16 mars 2009

--

Jag fick en söt liten uppgift på Facebook för en stund sen.. Jag taggade där så va inte rädda, jag ska inte skicka en vidare här också.. Men blev faktiskt ganska nöjd med mig själv när ja va klar. Det blev saker som handlar om mig o som hmm man kanske kan relatera till mig på nåt sätt, nästan alla grejerna tror jag.. =O
Är det nån som känner att haha ja men detta vill ju ja göra..
-VARSÅGOD!


Lek med ORD


Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Kopiera till dina anteckningar och tagga 10 personer. Du får inte skriva samma ord som den som taggat dig om ert namn mot förmodan börjar på samma bokstav.

1. Vad heter du? Frida
2. Ett ord på fyra bokstäver: Fisa
3. Flicknamn: Felisia
4. Pojknamn: Filip (fast hellre med Ph)
5. Yrke: Förskollärare ;)
6. Färg: Finns fan ingen mer än fis-grön, fis-gul, eller nån annan fisig färg
7. Klädesplagg: Flanellskjorta, fast jag ser hellre fotvärmare på..
8. Mat: Fetaost-varma-mackor-med-tomat-och-rödlök
9. Sak i badrummet: Frisyrgelé
10. Plats/stad: Furuboda
11. En orsak att vara sen: Förfärligt slut i huvudet
12. Något man skriker: F*T*A! (men då får det verkligen vara nåt hemskt..)
13. Film: Forrest Gump
14. Något man dricker: Fruktjuice
15. Band: Flogging Molly (ingen aning, hittade dem i musikmappen)
16. Djur: Flodhäst
17. Gatunamn: Furulidsvägen =D That's where I'm (mamma o pappa) livin'
18. Bil: Fiesta
19. Sång: För det är Flickorna från Småland det är flickorna från Mon,
det är Flickorna som vallmo o pion, det är Flickorna från Småland, Sussilull o Sussilo...
20. Aktivitet med mer än en deltagare: (att åka) FlumeRide (på Liseberg)


Idag har varit en dag med inställda lektioner pga sjukdom. Inte lätt det där, hoppas bara vi slipper ta igen det mitt i vårt tenta-skrivande =/
Men vi hade iaf en lektion borta på Sofielund. Vilda Leken, alltid lika nice =)
Sen kom ja hem med bussen vid ett, M o jag åt, o efter det har vi varit ute o gått runt duvorna. M hade ett paket att hämta på OK med, så det gjorde vi på vägen. M skulle till jobbet nu ikväll så han har redan gått. Cino o Zano låg för en liten stund sen nästan som bästisar i soffan, o gosade..

först gosade vi ganska nära varandra


sen kröp sig Cino allt närmare o ville sova där med "storebror"


Tänkte ja skulle sätta mig ner o liksom spåna/skriva ner punktvis nu vad ja kommit fram till hittills om min hemtenta. Man måste ju börja nånstans o just nu känns det som att det är just där ja måste börja..

Måste med packa kläder inför imorgon att ha med mig.. Vi ska testa vad vi ska ha för kläder på på rörelseformsredovisningen, det måste ju se snyggt ut ;) Ska också få handledning på rörelseformen, vi har ju den redan klar men den ska handlades först så att vi vet att vi är på rätt spår.. =)

Tänkte ja skulle prata med mamma o pappa med sen.. Fick nåt papper från EON om att binda kostanden.. Kanske kan va bra.. Vad vet jag.. =O

Hejs!

Inga kommentarer: