20 mars 2009

--

Sitter här med den älskade tentan (not). Har börjat med det "svåraste" perspektivet, motoriken. Verkar som att alla tycker att det är det svåraste, men jag har ju hittat vad det är det ska stå om =P vilka förklaringsmodellerna är så jag tycker den är helt ok. Men ska man verkligen koppla det till passet? O hur då? Får nog prata med L imon (igen) Har pratat i telefon med henne tre gånger redan idag, haha fast då har hon varit här i typ fyra timmar med ;) Vi har pratat tenta men också examensarbete, spånat lite på vad vi egentligen är intresserade av att skriva om, hmm vi kom nog inte fram till så mycket egentligen, eller jo.. lite. Sen har vi snackat Ullared och semester. Ullared blir det, vi får väl se vad som händer med Bornholm, både M o ja o de har tydligen snackat om Bornholm, M o ja har dock inte gjort det detta året. Men hmm vi får väl helt enkelt vänta o se vad som händer. Jag vill ju gärna cykla runt men då måste man nog ha några dagar på sig.

Tänkte nog att ja ska äta alldeles strax, vet inte alls vad bara. Blir nog bara en fralla (egenbakad) även om det är fredag. har inte sådär jättestor inspiration till att laga nåt själv ikväll, det har jag iofs aldrig när ja är själv hemma. Det brukar bli nåt lätt de kvällarna/helgerna M jobbar. Men kanske får lite mer "mat" imon.. Ska eventuellt till Lund, til L o M, de skulle ha Robinsonkväll, o ja är ju ändå hemma själv så tänkte att ja kunde ta mig dit o kolla där ist. L lånade bilen ikväll, de ska iväg på orientering i Hässleholm eller nånstans imon, så hmm ja tänkte att ja ju kan ta bussen dit o den älskade lilla bilen tillbaka =)

Zano ligger här jämte mig under den heta lampan o gottar sig. Cino ligger nog i köket vid elementet skulle jag chansa på. De har både busat med varandra o bråkat idag, haha så det går ju åt det rätta hållet. Nåväl att de bråkar men de busar juh faktiskt med varandra =D

Ha en underbar fredagskväll!

Inga kommentarer: