22 mars 2009

--

Jaha, så sitter man då här igen. Tog mig faktiskt lite sovmprgon idag. Va hos L o M i Lund igår o åt god hemlagad pizza, men också kex o ost o vindruvor. Sånt kalas! Vi kollade på wild kids o expedition robinson, efter det kom det några andra med wii-kontrollerna till L o M's Wii så då spelade vi lite det. Bland annat klockor i ett band, haha vi va drymma på de tyska sångerna ;) Va hemma igen vid tolv efter ett snabb-besök hos M på jobbet.
Katterna va galna, nädå inet så farligt men Cino ville leka o Zano jagade silverfiskar (vilket han för övrigt gjort det mesta av natten, intressant det där). M kom hem halv sex o då va de både hungriga o på bushumör =(
Varken ja eller M va särskilt roade av detta så vi skällde på dem lite, o till slut somnade Cino hos oss o Zano på golvet..

Har fixat lite med tentan, gjort en bilaga med bilder o så där, men sen nu hmm körde ja nog fast. Eller jag vet exakt vad ja ska skriva om men guud så tråkigt det är. Får nog bli så att ja går o städar kattlådan nu innan ja ska laga mat t M o mig, innan han ska till Swedbank Stadion. Så får ja ta tag i det i em. Har ju ändå hela dagen idag, hela dagen imon o hela tisdagen på mig (onsdag med?).

O nu tror ja nog att jag har det lätta kvar, anatomi o motorik kändes som de tuffaste. Sen är det hälsa (ordbajs) o motivation (hälften ordbajs, hälften "riktigt") kvar...

Ska nog gå bra..

Inga kommentarer: