19 mars 2009

--

Invigning på Entré, där har vi varit. Sheezus så stort det va! Där fanns verkligen alla affärer o alla va stora! CUBUS finns också, o där va M o jag, läänge! M hittade både jacka, tjocktröja, sommarshorts o t-shirtar. Det va 25%i hela affären så shortsen fick han gratis (2par). Jag köpte inget särskilt bara vanliga linnen, man får ju passa på att köpa såna tråkkläder som är så tråkigt att betala för när det är billigt ;) Annars hittade ja INGET, eller det hade ja kanske gjort om ja hade letat men kände att det va ganska skönt att bara gå runt o titta. Handla kan man göra en annan dag, det står ju förhoppningsvis kvar, det där Entré.

Har ändrat i mitt rörelsepass med idag, jag som trodde jag va klar. Så hmm så mycket mer än så har det inte blivit. Men har iaf skrivit in det i datorn o hmm typ strukturerat upp alla försättsblad o dokument det ska ligga i. (Man ska skicka in samma rörelsepass fyra gånger o ha skrivit en sida till varje, i fyra olika perspektiv..) Men nu känner jag mig nöjd med passet så nu är det bara till att börja kämpa. Tror nog inte att det är det svåra iofs. Har läst bok med på morgonen, eller bok o bok. För det första är den i kopierad form o för det andra läste jag bara de två och en halva första kapitlerna..(Säger man så?) Så jag har varit ganska dktig ändå idag.

M har ju då varit ledig idag, nåja på dagen iaf. Slutade ju halv sex i morse, men ska va ledig med mig ikväll. Sen imon ska han på't igen..

Jag ska ju spendera min mesta tid vid datorn så jag vet ju vad ja ska göra. Städa o laga mat behövs ju med såklart.. Som alltid.

Hejs

Inga kommentarer: