8 september 2009

Äntligen!

Ja äntligen börjar IDOL. Jag kanske inte direkt har längtat, då längtade jag mer efter Ensam Mamma söker. Men äntligen börjar tv-hösten dra igång -me like.
Äntligen har det kanske också lossnat lite angående examensarbetet. Eller det vet jag ju iofs inte om det har, men jag kunde iaf spinna på några idéer här hemma i min ensamhet när mister M gått till jobb. Förhoppningsvis slipper han jobba imon o på torsdag. Men man vet aldrig. Chefen skulle på begravning imon o är han med den troliga svininfluensan fortfarande sjuk, ja då blir det ju mister M imon med, iaf fram tills chefen kommer hem igen.. Men men får väl hoppas på bättre tider snart.

Föreläsning i skolan idag på fm, sen kopierade vi böcker o åt mat. För att sen hinna diskutera lite innan L o hennes älskade M skulle iväg o skriva kontrakt på lägenheten. Jag är så glad för deras skull, som jag gläder mig. känner själv igen känslan från när jag hade fått denna lägenheten! Den är så underbar!
Hem för att träffa mister M, inte länge alls men dock träffa!
O sen har jag suttit här vid datorn o läst o läst arbeten o klurat på frågor. O duschat o ätit, (o spelat lite Sims)

Nu börjar IDOL så nu ska jag bege mig,
o nu kom det två katter o meeeeooowade mig i örat, bäst att ge dem lite föda! =)

Hejs

Inga kommentarer: