16 september 2009

Binära systemet

O fråga mig då inte vad jag fick det binära systemet ifrån. Det va bara nåt som dök upp i huvudet. Men kul är det med det binära systemet. Jag vill verkligen ha en sån klocka som vi gav till Henrik, eller något liknande, tycker de är sååå fräcka! (på önskelistan)

Idag har varit en riktigt skum dag. Eller skum har den egentligen inte heller varit. J (handledare) va tillbaka idag, så jag hade inte det fulla ansvaret, som man ändå inte får ha när det är praktik, o simning var det första som stod på schemat, som vanligt. Kommer kännas riktigt konstigt sen när de inte ska simma mer. Efter maten fick de börja på att skriva brev till kändisar, o senare staffettskrivning. (Hade brevskrivning med den andra klassen med emellan). Hände skumma saker hela eftermiddagen. Över-reaktion på en skadad armbåge (totalt utflippad), polishot o slagsmål... =S Men summerat ändå en ganska så bra dag. O de längtade faktiskt efter att ha svenska igen, o få fortsätta med sina brev. Nu är det bara upp till mig att försöka hitta lite adresser med =O undrar bara hur det ska gå.

Mister M gick till jobbet när jag kom hem, o nu har faktiskt Cino o Zano med lugnat ner sig efter storbråket. Jag hade tänkt ha en lugn stund, eventuellt kanske spela lite Sims, eller leta adresser. Ikväll är det IDOL o ska nog se programmet om sveriges fulaste hem med, kanske jag tom gör tidigare. Kanske nu?

Hejs

Inga kommentarer: