11 september 2009

Fredagsmys!

Haha, not. Fullt upp.

Mister M sov länge för att nu jobba natten i helgen (igen) o jag läste lite ur ett kopierat häfte om intervjuer (skolgrej alltså). Sen var det dags för matlagning efter ett samtal till alfakassan, som kanske inte gjorde mig så mycket mer klok än vad jag var innan, på grund utav att hon (givetvis) inte fick uttala sig om hon tyckte det va smart att ja gick med nu eller inte.. Men har fyllt i papprena iaf , de ska bli ivägskickade nån gång under morgondagen.

Direkt iväg till Nydala, där de hade planering för veckan. Mycket skratt, men också lite gjort. Dock blev jag inte så mycket klokare där heller. Simning fem dar i veckan i tre veckor gör att man blir lite hm sné i tankarna. De verkade ju inte heller ha tänkt särskilt mycket.. =/ Så måndag o tisdag får vi lite planeringstid på oss, att utforma nåt slags tema, men också för att lägga upp en plan för vad vi ska ha för lektioner de andra tre veckorna, än just sista temaveckan. Får väl se hur det här kommer att te sig. Men det blir nog bra så småningom..

Tog mig en sväng inom IKEA för att inhandla födelsedagspresent till J (läs: gardintyg), hittade även ett tyg till oss som också blev inhandlat. Dock insåg jag när jag kom hem att han ju har fyra fönster i sitt kök, inte två =S Haha så får ta mig dit ev imon eller på söndag. Mattan vi köpte för några veckor sedan har det lossnat en tråd ifrån i kanten, så vi ska nog dit o be om en ny ändå så.. Det kan ju bli intressant.

Kvällen består av att
  • köra mister M till jobbet -klart
  • Äta lite mat
  • Hämta farmor o farfar vid bussen
  • Prata med mams o paps eftersom de åker till Mallorca imon, i två veckor =O
  • Se IDOL
  • Se Kändisdjungeln
  • Ev se Doobidoo (men troligtvis inte eftersom..)
  • Måste lägga mig i tid, då jobbet kallar (dessförinnan hämtning av mister M på jobb) klockan 06.00..
Med hopp om en bra helg!

Hejs

Inga kommentarer: