5 september 2009

Kan man radera?

Isf skulle jag nog vilja radera denna dagen, eller inte hela dagen men mellan 05.22 fram till 13.15 ungefär, o alldeles säkert kommer jag också framåt kvällen vilja skriva dit 21.00 o framåt tills imon. Men men det är väl bara att förglömma.
Körde mister Ms farmor o farfar till Öresundsterminalen imorse iaf. Lämnade hemmet 06.30 o va sen tillbaka igen 07.30, en lagom timme på vift. Sen hm var det tillbaka till vardagen, ska man gå o lägga sig igen eller inte? Jag tog en långfrukost, läste både metro (från i torsdags, som jag hade glömt), metro-bostad som kom igår o dagen sydsvenska. Tog tag i min målning. O sen gav ja mig själv lite datortid. Spelade Sims ett tag. Har ju faktiskt inte gjort det på hur länge som helst. Var verkligen fast ett tag men nu har jag liksom slutat. Men det va skönt att bara kunna va. Utan att behöva direkt koncentrera mig.

Mister M vaknade o vi skulle ut o gå nere på Ribban, promenaden var inte så värst mysig i detta ruskväder men allt man vill göra mysigt blir ju mysigt ;) Vi kom hem o hade absolut inget alls att göra. Så hm vi åkte till Zoozity nere vid Willys. som givetvis hade lagt igen när vi kom dit.. Så vi gick en runda på Willys o sen åkte vi hem igen. Har ätit goda varma hönekakor ikväll, med lite köttfärs o kantareller på =) MuMs!

Nu är det fotboll som gäller o mys framförallt i soffan, innan mister M måste gå igen (har ju lite förlängd ledighet iaf, skönt)

Hejs

Inga kommentarer: