26 september 2009

Snälla kom o blås på min mage.

Den gör ont!
Bättre än igår men fortfarande inte bra. Ringde jobb innan o sa att det är nog bättre de försöker fixa nån annan redan idag, så de slipper stå där imon, helt utan någon om det skulle visa sig att jag blir sämre/känner mig som idag. Verkade okej för dem där. Tur det. Känns verkligen pissigt att behöva ringa o TACKA NEJ till pengar, jag som är i hyfsat stort behov av just pengar nu innan vi ska åka (visst det är fem månader kvar, men hm det är ju jul med o en massa födelsedagar)..

Har inte gjort alls mycket idag. Lagat mat till mister M (som vaknade för tidigt o fick hjälpa till själv). Vi åkte till Burlöv, skulle köpa present till P o sen har vi slöat med DoBiDoo på tvn, mest för att slippa göra nåt. Ringde mormor med innan, födelsedag idag ju. Mamma o pappa ska komma hem om en ynklig stund från sin långsemester på Mallis, men hehe hade de åkt samtidigt som oss hade vi ändå haft en vecka o två dagar tills vi skulle varit hemma ;) Tre veckor är lång tid. Hur ska man kunna ha med sig kläder så det räcker? (Kommer aldrig funka, vi kör på tvättmedel). Får se om de ringer senare ikväll eller kanske imon? Beror ju på om/när de ska upp o fira mormor i Hultet.

Jag hade inte tänkt äta så mkt ikväll heller. Även om det går bättre nu. Blev fil o banan både igårkväll o imorse. Tror nog jag kör på samma variant ikväll, kanske med tillägget te (för det pallade ja inte fixa till igår)..

Blir nog en lugn kväll ikväll med. Kanske syr gardiner imon, beror på..

Hejs

1 kommentar:

Märta sa...

Stackars dig som har så ont i magen....vad kan det vara för fel`Du stressar inte för mycket väl? Det går bra på min praktik, trivs super denna period...Hur går det för dig? kram kram