23 september 2009

Onsagskväll

Har fått skorna från Ellos som jag beställde i juni.. Nätskor som är menade att användas i Thailand, mest för att de är luftiga o lätta. Som tur var för Ellos så passade de med, annars hade de fått mer att göra ;) Nu är det bara en cardigan som jag saknar, men den kommer inte förrns i november.

Sitter o slökollar på livvakterna med mister M, eller han tittar o jag gör annat, kollar runt på internet efter presenter. Har suttit o letat adresser innan till kändisarna som barnen skriver brev till i skolan. Många olika adresser är det men har än så länge hittat alla utom Lazee.

Så skolarbete har jag minsann gjort nu ikväll. Vi var ute o gick o hämtade skorna innan, skönt. Men sen har vi mest slappat. Kolla tpå Unga mödrar o den stora resan från igår =) Blir ju bara bättre o bättre. Men samtidigt konstigare o konstigare.. Spännande att se dessa kulturkrockar.

I skolan så var vi o simmade på förmidagen, precis som vanligt. Sen var det svenska hela eftermiddagen. Kändisbrevskrivning i c-klassen först, sen i b-klassen o tillbka till c-klassen igen. Puh. O sen hade L o jag lite planering. Träffade M också idag, som jag hade som handledare min allra första termin, nu är det hon som läser o jag som nästan är klar. Känns sjukt skumt, men kul att träffas. Hon skulle komma på fredag med så då blir det nog mer tjatter kan jag tänka =)

Imon blir det ännu en dag med klassen, matte är det då som gäller på eftermiddagen. Sen är det äntligen fredag igen, o då har redan halva praktiken gått. Sjukt hur fort det går. O jättekonstigt att vi sen ska tillbaka till det vanliag. detta är ju det vanliga. Eller? Just nu är dte ju det iaf.

Hejs

Inga kommentarer: