30 september 2009

Snart dax igen

Ja snart är det IDOL igen. Har precis suttit o kollat igenom uppträdandena från igår. Gillade Moa o Erika bäst. I förrgår var det ju verkligen en flopp att inte Eddie gick vidare, men Jon gillar jag =) (tss fick ju fisk av han när ja va liten så helt dumt är det ju inte).

Inte heller långt kvar tills mentorslektionen nu. Imon kommer hon o ja/vi ska ha matte med barnen. L ska va ute o ha multiplikation tror jag. Jag skiter i att vara duktig i att vara ute, har redan haft utematte o det får hon acceptera. Blir lite kreativ matte inomhus. Inte min idé egentligen, men jag gillade idén så mycket så jag frågade om jag fick sno den ;) Vi ska rita multiplikationsuppgifter. Typ två fiskar med tre fenor var = 2x3 osv. Alla pluttiflickationstabellerna ska bli klara, men inte imon. Kanske blir nån lek, eller lite räknande i böckerna med.. Får väl se. Allt kan ju inte vara planerat till punkt o pricka ;)

Har inte ont i magen längre. Skönt. Den mår inte helt okej, men bättre. Äter fortfarande INGET med mjölk. Pissigt men sant. O nog bra, låta den vila lite så får vi se sen om det är där problemet ligger eller inte.

Blir nog så att vi åker hem till Småland två ggr i höst ändå. Både vid min o mister Ms födelsedag. Känns lite konstigt eftersom det inte alls var planerat så. Men vi lever i förändringarnas tid!

Har haft en sjukt härlig telefonpratarkväll med älskade Å ikväll, över två timmar.. Tss. Mysigt mysigt. Längtar efter dig sweetheart.

Nu är det IDOL som gäller.
Hejs

Inga kommentarer: